2009. április 15., szerda

Pizzás csiga


A tészta a blogon már megtalálható kakaós csiga receptje szerint készült, csak kimaradt belőle a négy evőkanál cukor, egy picit használtam csak az élesztő felfuttatásához. Egy evőkanál só, egy evőkanál oregánó és egy mokkáskanál feketebors került a tésztába, amit kenyérsütővel dagasztottam. (Reggel hatkor, hogy mire a család felébred, készen legyen és indulhassunk kirándulni.)
Töltelék:
Egy doboz konzerv hámozott paradicsomot sűrűre főztem három duci foghagymával, amit előzőleg lereszeltem, egy kis borssal, oregánóval, majd belevagdostam egy kis üveg szárított paradicsomot és 10 dkg csíkokra vágott csirkemell sonkát. Kicsit összefőztem és már készen is volt. A tésztát tégalalappá nyújtottam megkentem a szósszal, bőven megszórtam reszelt sajttal és a hosszabbik oldalánál kezdve feltekertem, amilyen szorosan csak tudtam. Másfél centis karikákra vágtam és kb. 25 perc alatt megsütöttem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése