2009. április 3., péntek

Húsos palacsinta


Anyósom küldött mára paradicsomos káposztát ebédre. Mivel én nem vagyok annyira oda érte és az esti palacsintázásból maradt egy kevés tészta, reggel kisütöttem négy vékony palacsintát. Felbontottam egy vagdalthús konzervet és a palacsintasütőmben szétnyomkodtam egy fa lapáttal. Dobtam rá két duci foghagymát reszelve, egy kis oregánót, fehérborsot. Felöntöttem egy deci házi paradicsomlével. Néha megkavartam, közben felvertem egy tojást és összekevertem két nagy evőkanál tejföllel. Kicsit megsóztam. Amikor a hús kezdett kicsit pirulni, elzártam a gázt és megkentem a négy palacsintámat a töltelékkel. Félbe, majd ismét félbe hajtottam és tűzálló tálban egymás mellé fektettem őket. Megkentem a tetejüket a tejfölös krémmel és egy marék reszelt sajtot hintettem rá. 180 fokra előmelegített sütőbe toltam és kicsit rápirítottam a sajtot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése