2011. február 21., hétfő

Sonkás zöldségragu sajtos palacsintacsigákkal


Letelt az öt hét, 6-6 kg mínusszal zártunk mindketten, elégedett vagyok. Tavasszal tervezünk még egy kört, addig is igyekszünk egészségesen étkezni.

Ennek jegyében készült a mai ebéd is.

230g szeletelt gomba
6 szelet csirkemell sonka
1 sárga pritamin paprika
2 paradicsom
1 zöldpaprika
só, bors
kevés olívaolaj

3 palacsinta
reszelt sajt
kevés parmezán

A gombát kevés olajon megpirítottam, sóztam, borsoztam és hozzáadtam a csíkokra vágott sonkát. Mikor a sonka is színt kapott, hozzáadtam a felaprított paprikát, paradicsomot, kevés vizet öntöttem alá és fedő alatt puhára pároltam.
Közben kisütöttem a palacsintákat és még forrón megszórtam reszelt trappistával, meghintettem parmezánnal, majd feltekertem. Karikákra vágtam és a zöldségek tetején tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése