2011. február 25., péntek

Spenótos palacsinta két személyre


A recept már szerepelt itt a blogon, csak éppen rossz volt a fényképezőgépünk és nem mellékeltem hozzá fotót. Ez a könnyű ebéd is a fogyókúrából lett átmentve, mert bár nem szeretem a spenótot - legalábbis főzelék formában - kifejezetten finom és szerintem nagyon szép. Iglo zsenge parajkrémet vettem, ez nem más, mint aprított spenót. Van a krémes változata is, azt már ízesítik is, én jobb szeretem magam csinálni, így tudom, mi kerül bele.

6 palacsinta
450 g spenót
1/2 vöröshagyma lereszelve
2 gerezd fokhagyma lereszelve

bors

Az egészet fedő alatt jó tíz percig főztem, a végén belekevertem egy csapott ek. étkezési keményítőt és már készen is volt.

A palacsintákat tortaként megtöltöttem a parajkrémmel. Most besamelt nem is készítettem a tetejére, egyszerűen sajtot reszeltem rá és forró sütőben rápirítottam. Mikor készen volt, egyszerűen félbe vágtuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése